ירידה במשקל ופרחי באך

83% מהאוכלוסיה מזהים שתחושת בריאות, שביעות רצון מעצמך ואיכות חיים היא המפתח לשביעות רצון מהמשקל וממראה הגוף.
מחקר שנערך לאחרונה ע”י פרחי באך המקוריים מאנגליה הראה כי יותר מ – 51% מהאוכלוסיה הבריטית אכלו יותר לאחר אירוע של מתח או לחץ רגשי, הנתון הזה עוקף אפילו את האוכלוסיה בארה”ב שם רק 47% דיווחו כי הם “מתנחמים” באכילת ייתר, לאחר שחוו אירוע כמו מתח, לחץ או חרדה. אצל האנשים שמתנחמים במזון להקלה על מצוקות רגשיות, ההקלה היא זמנית אבל התוצאות השליליות ארוכות הטווח, יכולות להוביל להשמנה ולבעיות פיזיולוגיות אחרות.

פרחי באך טיפול באכילת יתר

את המעגל החמור של לחץ ומתח שמוביל לאכילה כפרס ניחומים ניתן לשבור בעזרת פרחי באך המקוריים.
תמציות פרחי באך עוזרות לשלוט ברגשות, ומאזנות מחשבות ותחושות שליליות,
זו ההמלצה של המומחים ממרכז באך באנגליה לשנוי הרגלי אכילה ודפוסים מעכבים:

  1.  קראב אפל Crab Aple – ללמוד לאהוב את הגוף וחוסר השלמות שלו תאפשר את היכולת לחיות בשלום עם הגוף כמות שהוא, לא מושלם אבל שייך, קראב אפל ידועה גם כתמצית ניקיון והיא טובה גם לטיהור הגוף והנפש מרעלים.
  2. צסטנאט באד Chestnut Bud – אם יש נטייה לחזור על אותם הטעויות, לדוגמא להשתמש במזון להקלה ונחמה, תמצית פרחי באך צסטנאט באד, מסי
    עת ללמוד מניסיונות העבר הכושלים שאוכל אינו פתרון למצבים רגשיים ובדרך זו מונעת את הנפילה שוב למלכודת האכילה.
  3. וואלנט Walnut – וואלנט עוזרת בתמיכה בזמן שינויים והתחלות חדשות. התמצית עשוייה לעזור בשבירת תבניות ישנות ש הרגלים קבועים ולעודד לשנות לחיוב את ההתנהגות והאכילה במצבי דחק.
  4. הורנבים Horenbeam – אם יש נטייה לדחות למשל את האכילה הלא משמינה והבריאה ל"מחר". תמצית הורנבים נותנת תמיכה, מוטיבציה והתלהבות להתחיל באכילה נכונה ומאוזנת כבר עכשיו ולא לדחות למועד אחר את הדיאטה.
  5. אגרימוני Agrimony – אם את מציגים לכל העולם פרצוף שמח אבל משתמשים באכילה למיתון הרגשות האמתיים, אגרימוני תסייע לך לבטא את הרגשות באופן גלוי ופתוח מבלי להשתמש בתבניות התנהגות שליליות כמו אכילה.

אפשר גם וויטצ'סנט White Chesnut – כדי לעצור מחשבות כפיתיות מומלץ להכין בקבוק טיפול מתמציות פרחי באך המוזכרות בטבלה. להשתמש ב – 4 טיפות לאורך היום, במיוחד ברגעים בהם חשים שבירה ונטייה לחיפוש נחמה במזון עודף ולא מתוכנן כמפלט רגעי.

מרגישים שאמנות הריפוי בוערת בעצמותיכם?
תמיד חלמתם על קריירה בתחום רפואת גוף-נפש?
חושבים על לימודי פרחי באך?
זה הזמן להתקשר 072-3924690 ולעשות צעד חשוב לקראת עתיד מקצועי מתגמל
במכללה מהמובילות בארץ ללימודי רפואה הוליסטית באווירה המאפשרת התפתחות ומיטב המנחים.