הילינג

דרך הריפוי העתיקה ביותר הידועה לאדם.
ההבנה כי דרך התחברות אל הניצוץ האלוהי הנמצא בתוכנו יש באפשרותנו לשפר ואף לשנות את חיינו הייתה ידועה להילרים (הידועים גם בכינוי: שמאנים או פשוט: מרפאים) בכל התרבויות העתיקות.
בזמן העתיק ההתחברות של ההילר הייתה אל האלים, אל כוחות הטבע ואל חיות עוצמתיות.
דרך החיבור שלו לכוחות החיצוניים מצא ההילר בתוכו כוחות גדולים של אור ושל אנרגיה שאיפשרו לו להדריך ולכוון את האדם שבטיפולו, כך שהאדם בעצמו, יצליח למצוא כוחות שיעזרו לו להתגבר על מחלות, טראומות ומשברים מסוגים שונים.
בעצם ההילר שימש (ומשמש גם היום) כמקשר בין המטופל לבין האנרגיה של העולם.
כאז גם היום כלי עבודתו העיקרי של ההילר הוא החיבור שלו לאנרגיה.

מהי האנרגיה?

בהגדרה המילונית אנרגיה היא: "כושר העבודה המתגלה בטבע בצורות שונות, אנרגיה חשמלית, אנרגיה מכאנית או אנרגיה פוטנציאלית – האנרגיה הגלומה בגופים נתונים במצב מסוים" (מתוך מילון אבן שושן).
על פי ההילינג, האנרגיה היא החיבור בין הגוף ובין הנפש, והזרימה המאוזנת שלה היא המאפשרת את בריאות הגוף והנפש.
ההילר מתחבר לזרימה האנרגטית הנמצאת בכל אחד ואחד מאתנו ודרכה מזהה אם קיים איזון או חוסר איזון ומה ניתן לעשות על מנת לשפר את הזרימה האנרגטית ולחזק את הקשר בין הגוף ובין הנפש.
מאז ימי התרבויות העתיקות ועד ימינו לא השתנה בהרבה תפקידו של ההילר. אם בעבר האיזון האנרגטי היה מתבצע דרך התחברות קונקרטית לטבע, לאלים ולחיות, היום החיבור הוא סימבולי ואילו האלים וכוחות הטבע מסמלים צדדים שונים באישיותנו, בגופנו ובנפשנו.
למשל: הים. הים היווה תמיד כוח אדיר שהקרין משיכה וסכנה כאחד. הים הוא אחד המקורות הגדולים לרוגע, שלוה ומסתורין, לעולם אין אנו יכולים לדעת את המתרחש בעומקו, אין הוא צפוי, ולעיתים הוא יכול להיות מסוכן מאוד, הוא מקור של חיים ושל מוות.
הים מסמל את כוחו של הלא מודע: יפה, עוצמתי ומשתלט על כ-70 אחוז משטח כדור הארץ.
מערכת היחסים שלנו עם הלא מודע היא תמיד זהירה, סקרנית ומלאת חששות, אבל כאשר אנו מבינים את כוחו ועוצמתו של הלא מודע ולומדים את דרכי התמודדות עמו (תמיד בידיעה כי הוא גדול וחזק מאיתנו – כמו הים) אין סוף לאוצרות ולמתנות הנפלאות שאנו יכולים לקבל ממנו.

תפקידו  של ההילר

ההילר לומד את הקשר בין האנרגיה של כדור הארץ לבין האנרגיה של האדם. לומד על החשיבות של החיבור הסימבולי ביניהם ולומד איך דרך ההתחברות לסמלים הגדולים הוא יכול ללמוד על עצמו.
דרך לימודי ההילינג, לומד ההילר קודם כל על עצמו. לומד על חוסר האיזון שבתוכו ועל הפצעים שעליו לרפא בנפשו ובגופו. רק דרך הלימוד העצמי וההתמודדות עם קשייו יוכל ההילר לכוון את המטופל כיצד למצוא דרכים לרפא את עצמו.
החיבור לאנרגיה היא עבודה עדינה וסבלנית הדורשת הקשבה, שקט וריכוז רב. היכולת להיות עדינים, מכילים וסבלניים כלפי הזולת, עוברת דרך היכולת לממש כלים אלה על עצמנו, וזוהי אולי הקשה שבמשימות. החיבור לאנרגיה דורש מאתנו לעיתים קרובות לשים בצד את השכלתנות המערבית האופיינית לנו, את חוסר הסבלנות והרצון בפתרונות מיידים, את הצורך בשליטה ואת ההכרח להבין כל דבר לפרטיו. כאשר אנו מבינים כי מערכת היחסים שלנו עם האנרגיה היא כמו מערכת היחסים שלנו עם הלוא מודע (כמו עם הים, למשל), נוכל לשחרר את הצורך בשליטה והבנה, לכבד את העוצמה, לדעת להיזהר מהסכנות ולקבל את המתנות.

אם חשוב לך לשלב לימודים עם עבודה
אם הערך של התמחות קלינית מקיפה מובן לך
אם בוער בך הרצון לדעת מה זה רפואה טבעית
ולהתמחות בשלל כלי הריפוי הטבעי שיש לה להציע-
מכללת כרכור היא המקום המדויק עבורך.
במכללת כרכור, מהמובילות בתחום הכשרת מטפלי רפואה טבעית
אצלנו ניתן למצוא לימודי רפואה טבעית , קורס היליג אנרגטי,
עם מיטב המרצים באווירה המקדמת התפתחות אישית
זה הזמן להתקשר ל 072-3924690 ולעשות צעד גדול לקראת מקצוע מתגמל ומעשיר.