מכללת כרכור | דיקור סיני ורפואת תדרים – העתיד כבר כאן

הקדמה והרפואה המשלימה מאפשרים כיום ליותר מטופלים המעוניינים לשפר את איכות חייהם, ולקבל מענה לבעיות בריאותיות שונות. רפואת התדרים שהחלה להתפתח בשנות ה 60 צוברת תאוצה דווקא בשנים האחרונות וזאת כי השיטה הוכיחה כי ישנו קשר טיפולי בין זרמים חשמליים שמייצר גוף האדם לפולסים חשמליים שיכולים לסייע בטיפול בתחלואים שונים שהוא מייצר.

רפואת תדרים – אודות השיטה

רפואת התדרים החלה את דרכה בשנות השישים תוך מחקר של ד”ר קלארק וחוקר בשם רויאל ריף.
השיטה, המבוססת על מכשור אלקטרוני המבצע סריקה של גוף האדם ומשרה עליו גלים, ממש כמו בבדיקת אולטרא סאונד או MRI הסריקה פולטת נתונים אודות המטופל, ולאחר מכן לפי תגובותיו מסייעת באבחון המטופל על ידי המטפל.

עם השנים ואודות לקדמה בסמוך לשנות ה 90 המאוחרת, החלה השיטה לתפוס תאוצה וזאת אודות לטכנולוגיה שאפשרה מכשור מתקדם, וכיום ניתן להשתמש יותר בשיטה זו ולחקור אודותיה.

על הקשר בין גוף האדם והתדר

כדי להבין כיצד הפכה שיטת התדרים לכזו המשפיעה על אבחון וטיפול בגוף האדם, חשוב לדעת כי גופינו בנוי מהמון תאים המושפעים משדות מגנטים. דרך אותם שדות עוברים חומרים כימיים ואלקטרוליטיים, היוצרים בחלקם אנרגיה.
כאשר ישנה הפרעה באיבר, במערכות הגוף או בתא – נוצרת מחלה, ולכן איזון השדות החשמליים, על ידי רפואת תדרים מסייע לריפוי.
שיטת הטיפול באמצעות מכשירי התדרים השונים הנמצאים אצל המטפלים, מסייעת באבחון על ידי מכשירי התדר, השיטה נעזרת באיתור של החוסרים בהם נמצא המטופל, העודפים והאבחון הרגשי ועל ידי כך נעשית התאמת הטיפול הנכון והמדויק לו זקוק.
אני, כמטפל ברפואה הסינית, מעדיף תמיד לאבחן את המטופל על כל ההיבטים: הפיזיים, הנפשיים והרוחניים בשיטת התדרים על מנת לקבל את התמונה הרחבה ביותר לטיפול הנכון ביותר לכל סוגי המחלות – הכרוניות והזמניות.
את האבחון אני מבצע על ידי שתי שיטות נפוצות ברפואה הסינית: האחת נעשית על ידי מרדיאנים, הלוא הם מוליכי אנרגיה, בה אני אוחז בגליל מתכת עשוי נחושת בעל מוליכות גבוהה המעיד על תפקודי האברים ובכך מבצע אבחון מקיף.
השיטה השנייה דומה מעט לבדיקות אולטרסאונד או MRI והיא משיקה יותר לקדמה, בה אני מחבר רצועות גומי לפרקי הרגליים והידיים וגם אל מצח המטופל.

שינוי התדר – אז איך זה בעצם עובד?

לאחר שהסברתי על השיטה ועל האבחון, אתם בוודאי עדיין תוהים כיצד בפועל השיטה עובדת. שיטת התדרים ברפואה הסינית, עובדת על חוק הרטט, על גלים חשמליים, על אנרגיה הקיימת בכל היקום.
כמו שמחלה היא רטט – גם בריאות היא רטט גבוה, וכדי לשנות מחלה עלינו להביא רטט בתדר שונה על ידי שינוי רטט, וכאן הטכנולוגיה המתקדמת שהגיעה אלינו בשנים האחרונות נכנסת לתמונה.

קצת סטטיסטיקה ונתונים

אז אחרי שדיברנו על אנרגיה, רפואה סינית ויקום, חשוב שנדבר גם על נתונים אמפריים. מחקרים מהשנים האחרונות מצביעים על כך שלאברי גוף האדם ישנם תדרים משלהם המשדרים אותות מצוקה, חוסרים, ותחלואים אותם ניתן ‘לסמן’ באמצעות המכשור המיוחד של טכנולוגיית רפואה התדרים.
חוקרים מתחום הנוירואימנולוגיה מראים כי גם מחשבה יכולה לשנות תדרים בגוף, ולסייע בתהליכי ריפוי, כמו גם טמפרטורה ושליטה על כאב, ולכן גם שדות מגנטיים של חום כמו שינוי צורת קרח על ידי האצת הרטט שלו יכולה להשפיע על איבר, משמע: הפיכת מחלה לבריאות על ידי תדר של רטט.
גם המשוואה המפורסמת של אלברט איינשטיין E = MC², מוכיחה כי אנרגיה וחומר הם ביטוי שווה ערך לאותו חומר אוניברסאלי.
על פי איינשטיין, חומר הוא אנרגיה והוא התדר של כולנו, כמו גם האנרגיה של כדור הארץ, וכולנו מורכבים ממנה ועל כך מושתת רפואה התדרים, וכוח הריפוי שלה.

רפואת תדרים בעולם

בעולם היום אנשים רבים פונים לרפואת התדרים מתוך הבנה כי אבריהם מגיבים לרטט, וכי אבחנת הרטט מסיעת לזהות את מה שחסר או לקוי בגופם, ומכאן הדרך לריפוי קלה יותר.
באירופה החיים טובים ואיכותיים יותר באמצעות סוג רפואה זאת, בעיקר בהולנד, גרמניה, איטליה וצרפת. בגרמניה החלו לטפל ברפואת התדרים אפילו בתחום הסרטן ואף נוחלים הצלחה בשנים האחרונות, ובארץ ישנה תנופה בתחום המתקבל באהדה על ידי משרד הבריאות.

על דיקור סיני והרפואה המתקדמת

דיקור סיני, אקופונקטורה, הוא חלק מתורה עתיקה, והוא נמצא עמנו כבר שנים רבות, עוד מלפני המאה השנייה לפני הספירה. שיטת הדיקור עובדת על דקירת המטופל בסיכות דקות מאד במקומות ספציפיים בגוף לפי זיהוי נקודות ובכך הקלה על כאבים ומתחים.
השיטה הידועה והפופולארית הפכה נפוצה החל מהמזרח לארצות המערב, והיא אחת השיטות הנפוצות ביותר ברפואה האלטרנטיבית.
כמטפל ברפואה הסינית ומתמחה בשיטת הדיקור הסיני, הוקסמתי לגלות עד כמה יעיל הטיפול בשילוב בין דיקור סיני ורפואת התדרים. במהלך הטיפול הדיקור משנה תדר של מערכות עצביות ושל אברים פנימיים ובכך משפר את תפקודם.
בטיפול המשלב את הדיקור ואת התדרים, משתמשים המטפלים במכשור של רפואת התדרים המשתלבים יחדיו עם מחטים דקות במיוחד, המאפשרות את הטיפול הנקודתי באברי הגוף.

כיצד תרגישו אחרי טיפול מסוג זה?

לאחר הטיפול שאינו פולשני וכמעט אינו מורגש, הנעשה באמצעות גלים ותדרים עדינים לגוף, ממש כמו שגוף האדם מייצר – תרגישו טעינה באנרגיות, העצמה וריפוי. כבר בימים הראשונים תחושו שיפור ניכר בהרגשתכם, תחושו חיוניים יותר, אנרגטיים ותוכלו לדווח אם חל שיפור במחלה או באי החיוניות שחשתם.
אני מזמין אתכם לחוות שיפור במצבכם, להיחשף לקדמה, לתורת הדיקור הסיני העתיקה וליקום המציע לכם את שיטותיו המחברות ומחיות את הגוף ואת הנפש.
*המאמר נכתב בשיתוף פעולה עם מחלקת הדיקור הסיני במרפאת הדיקור של אופיר שגב פרידמן.